Slikovne točke je koliko Ruby

Kategorija meritve:         

Prvotna vrednost:
Izvirna enota:
Ciljna enota:
  Številk v znanstvenem zapisu

Neposredna povezava do tega kalkulatorja:
https://www.pretvori-enote.info/pretvori+Slikovne+tocke+v+Ruby.php



Pretvori Slikovne točke v Ruby (px v Ruby):

  1. Izberite pravo kategorijo s seznama, v tem primeru 'Velikost pisave (CSS)'.
  2. Nato vnesite vrednost, ko jo želite pretvoriti. Osnovne aritmetične funkcije: seštevanje (+), odštevanje (-), množenje (*, x), deljenje (/, :, ÷), eksponent (^), oklepaji in π (pi) so trenutno dovoljeni.
  3. S seznama izberite enoto, ki ustreza vrednosti, ki jo želite pretvoriti, v tem primeru 'Slikovne točke [px]'.
  4. Nato še izberite enoto, v katero želite pretvoriti vrednost, v tem primeru 'Ruby'.
  5. Ko se prikaže rezultat imate možnost, da ga zaokrožite na določeno število decimalnih mest, kadar je to smiselno.


S tem kalkulatorjem lahko vrednost, ki jo želite pretvoriti, vnesete skupaj z izvirno mersko enoto; na primer '120 Slikovne točke'. V takšnem primeru lahko uporabite polno ime enote ali njeno okrajšavouporabite lahko na primer 'Slikovne točke' ali 'px'. Kalkulator nato določi kategorijo merske enote, ki jo želite pretvoriti, v tem primeru 'Velikost pisave (CSS)'. Nato pretvori vneseno vrednost v vse ustrezne enote, ki jih pozna. Na seznamu rezultatov boste zagotovo našli tudi pretvorbo, ki ste jo iskali. V nasprotnem primeru lahko vrednost, ki jo želite pretvoriti, vnesete tudi kot sledi: '5 px v Ruby' ali '86 px je koliko Ruby' ali '17 Slikovne točke -> Ruby' ali '48 px = Ruby' ali '36 Slikovne točke v Ruby' ali '19 Slikovne točke je koliko Ruby'. V tem primeru kalkulator prav tako nemudoma ugotovi, v katero enoto želite pretvoriti izvirno enoto. Ne glede na to, katero možnost uporabite, na ta način prihranite nepraktično iskanje ustrezne objave na dolgih seznamih s številnimi kategorijami in nešteto podprtimi enotami. Za vse to poskrbi kalkulator, ki opravilo zaključi v manj kot delcu sekunde.

Poleg tega kalkulator omogoča uporabo matematičnih izrazov. Posledično lahko skupaj izračunate več števil, kot na primer '(81 * 92) px'. Prav tako pa lahko neposredno v pretvorbi združujete različne merske enote. To bi bilo lahko na primer videti tako: '120 Slikovne točke + 360 Ruby' ali '64mm x 43cm x 62dm = ? cm^3'. Merske enote, ki jih združite na ta način, morajo soditi skupaj ter biti smiselne v povezavi z zadevno kombinacijo.

V primeru, da poleg 'Številk v znanstvenem zapisu' dodate kljukico, bo odgovor prikazan kot eksponenten. Na primer 8,731 864 118 070 9×1029. V tej obliki zapisa bo številka razčlenjena na eksponent, tukaj 29 ter na dejansko število, tukaj 8,731 864 118 070 9. Pri napravah z omejenimi možnostmi prikazovanja števil, kot so na primer žepni kalkulatorji, se uporablja tudi način zapisa števil 8,731 864 118 070 9E+29. Še posebej je zaradi tega lažje brati zelo dolge in kratke številke. V primeru, da na to mesto niste dodali kljukice, je rezultat prikazan na običajni način zapisovanja števil. Pri zgornjem primeru bi bil zapis videti kot sledi: 873 186 411 807 090 000 000 000 000 000. Neodvisno od prikaza rezultatov je največja natančnost tega kalkulatorja 14 mest. To bi moralo biti dovolj natančno za večino uporab.


Koliko Ruby meri 1 Slikovne točke?

1 Slikovne točke [px] = 0,136 363 636 363 64 Ruby - Kalkulator merskih enot, ki se lahko med drugim uporablja za pretvorbo Slikovne točke v Ruby.